Регулювання розвалу-сходження – популярна послуга в сучасному автосервісі. Колеса автомобіля повинні бути встановлені під певними кутами. Якщо їх значення не відповідають рекомендованим заводом-виробником параметрам, автомобіль буде відводити в бік, він втратить курсову стійкість, а також можливий прискорений і нерівномірний знос шин. Коригування кутів установки коліс повинне проводитися регулярно. Але сама по собі ця операція малоефективна – її потрібно проводити лише в комплексі з іншими заходами.

Коли робити?

Фахівці вважають, що коригування розвал-сходження бажано проводити два рази на рік – одразу після сезонної зміни гуми. Також бажано перевіряти розвал після серйозних ударних навантажень підвіски (наприклад, після пошкодження колісного диска в результаті заїзду в яму). Але перед перевіркою кутів установки коліс потрібно обов’язково провести діагностику ходової частини автомобіля.
Будь-який дефект напрямних елементів підвіски тягне за собою зміну геометрії установки коліс. Наприклад, знос сайлентблоків у важелі передньої підвіски може призвести до надмірного негативного сходження – це веде до незначної втрати курсової стійкості та сильно прискорює знос гуми. Знос кульових опор впливає і на розвал, і на сходження. Кути установки коліс збиваються при підігнутих важелях, зношених підшипниках маточин, дефектах в рульовому, а також у випадках пошкодження силових елементів кузова або підрамника.


На жаль знайти виконавців, готових швидко і якісно відрегулювати кути встановлення коліс, не так просто. Але наше СТО «АвтоЦентр» може запропонувати сучасний стенд і фахівців, здатних обслуговувати як звичайні автомобілі так і лімузини, і навіть електромобілі Tesla.